For Stories
/


 

 

Nieuwbrief of direct mail

Nieuwsbrieven zijn er zowel digitaal als ‘ouderwets’ op papier. De online variant kennen we vooral als verkoopinstrument, maar kan net zo goed worden ingezet als inhoudelijk communicatiemiddel. De offline variant wordt vaak ook wel een direct mail genoemd. Deze mailing geeft vaak veel leuke opties voor creatieve uitingen. Zowel online als offline helpt For Stories bij het maken én verzenden van de nieuwsbrief. 

 

 

Online nieuwsbrief

Of je nu iets wil verkopen, of je klantenbestand van informatie wil voorzien: een online nieuwsbrief is ideaal om jouw adressenbestand te bereiken. For Stories adviseert graag hoe je nieuwsbrieven kan inzetten om jouw verhaal aan je adressenbestand over te brengen. We schrijven de teksten, of helpen om bestaande teksten aan te passen voor je doelgroep.

Offline nieuwsbrief of direct mail

In deze tijd is de online nieuwsbrief het meest voordehand liggend. Toch zien we (gelukkig) nog steeds papieren nieuwsbrieven. Vaak noemen we het dan een direct mail. Deze mailings lenen zich perfect om op te vallen tussen de post. Bijvoorbeeld door een gekke vorm, of bijzondere opmaak te gebruiken. De meest pure vorm van papieren nieuwsbrieven wordt ook nog gebruikt. Bijvoorbeeld op scholen, of bij familiebedrijven die het belangrijk vinden dat personeel op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen.